loading...
پرسپولیسی
hamid بازدید : 13247 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: مي‌توانستيم استقلال را شکست بدهيم.


 حسين خطيبي بعد از مساوي بدون گل مقابل استقلال در نشست خبري گفت: واقعيت را بايد بگويم جا دارد از تمام بازيکنانم که خيلي خوب کار تاکتيکي تيم را در هر دو نيمه انجام دادند تشکر کنم. تلاش و زحمت و زيادي کشيدند. مي‌توانستند به خواسته خودشان برسند اما با بدشانسي توپ وارد دروازه نشد. از همه راضي هستيم. بازيکنان جوان و باتجربه‌مان خوب کار کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: نيمه اول برتري نسبي به استقلال داشتيم و نيمه دوم بازي را کنترل کرديم و مي‌توانستيم پيروز شويم اما در زدن ضربات آخر بي‌دقت بودند. به اميد خدا در بازي بعدي در نيم فصل دوم بهتر باشيم.

خطيبي در مورد داوري مسابقه گفت: بهتر است در مورد داوري حرف نزنيم و به همه داوران احترام مي‌گذاريم. در نيم فصل اول 5 پنالتي ما را نگرفتند امروز هم دفاع استقلال مي‌توانست اخراج شود. نمي‌گويم عمدي بوده اما ما مظلوم واقع شديم. همه ديدند مي‌توانست خطاي مدافع استقلال را بگيرد و او را اخراج کند. اعتراض رسول هم به اين مسئله بود. ما داوران خوبي داريم و هيچ عمدي در کار نيست اما ان‌شاءلله داوري ما هرچه بهتر بشود بازي‌ها هم بهتر خواهد شد.

وي ادامه داد: رسول با داور حرف زد و داور در آن صحنه دور بود و کمک داور مي‌توانست دخالت کند اما مسئله‌ خاصي نبود. ما مظلوم واقع مي‌شويم انشالله بيايند بازي‌هاي ما را ببيند. مي‌گوييم 4 پنالتي ما را نگرفته‌اند و اعتراض مي‌کنيم تا بازي‌هاي ما را ببينند. دوست نداريم رسول زياد عصباني شود اما فوتبال استرس و فشار رواني زيادي دارد. مي‌توانستيم امروز برنده هم شويم.

وي در مورد بازيکنان جديد تيمش گفت: نقاط ضعف را خوب پر کرديم و در بازي‌هاي بعدي بيشتر به ما کمک مي‌کنند و صد درصد از اين بازيکنان راضي هستيم.
hamid بازدید : 13000 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

کاپيتان تيم ملي گفت: فوتبال ايران بايد در سه بخش عنوان بهترين را به خود اختصاص مي‌داد.


 جواد نکونام در پايان ديدار استقلال و گسترش فولاد تبريز گفت: واقعاً در اين ديدار خسته بودم که به ميدان نرفتم. اين احتمال را مي‌دادم که اگر به ميدان بروم دچار مصدوميت شوم.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که هفته گذشته در ميکسدزون وقتي از شما درباره لابي براي جايزه مرد سال فوتبال آسيا سوال شد، گفتيد که خيلي اين موضوع تاثيري ندارد اما ديده شد که اين لابي اثر زيادي بر انتخاب بهترين‌ها داشت، گفت: به نظر من ايران بايد امسال 3 جايزه مي‌برد، بهترين تيم فوتبال آسيا، بهترين فدراسيون و بهترين بازيکن. شايد در گذشته با ارفاق بهترين فدراسيون آسيا شديم اما در اين دوره قطعا شايستگي‌اش را داشتيم که به اين عنوان دست پيدا کنيم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: تيم ما به جام جهاني راه يافته است، همچنين در دوره بعدي بازيهاي آسيايي هم حضور خواهيم داشت، اما چيني‌ها نه به جام‌جهاني رفته‌اند و نه حضورشان در جام ملت‌هاي آسيا قطعي شده است. با اين حال ديديم که آنها 3 جايزه از جوايز AFC را بردند. اين مسائل براي من تمام شده و ديگر مهم نيست البته پيش از اين اهميت زيادي برايم داشت که به عنوان بهترين بازيکن آسيا انتخاب شوم اما همان زمان هم گفتم که زندگي ادامه دارد.

نکونام در خصوص اظهارات کفاشيان مبني بر اينکه شما در يک ديدار حضور نداشتيد گفت: من تنها در مقابل سئول بازي نکردم، آقاي کفاشيان در مراسم AFC به شيخ سلمان گفت ما از اين موضوع ناراحت هستيم ايشان هم جوابي ندادند. آنجا که بودم ديدم همه چيز باز است وقتي صحبت‌ها را مي‌شنيدم باز بود و کارها را خيلي راحت انجام مي‌داديم.

نکونام گفت: چيني‌ها مارچلو ليپي را به عنوان مربي آورده بودند و فقط 10 ميليون دلار به اين مربي پول پرداخت کردند حالا ساير دستيارانش هم بمانند. 3 بازيکن برزيلي هم در ترکيب تيمشان بود که همه کارها را آنها برايشان انجام مي‌دادند اما اين مسائل ديگر گذشته و ما با حضور در جام جهاني مي‌توانيم خيلي از چيزها را ثابت کنيم.

وي با بيان اينکه از همه دوستانم و هم‌تيمي‌هايم در استقلال تشکر مي‌کنم، گفت: به خاطر اين تقديري که امروز از من صورت گرفت تشکر مي‌کنم، اما چيزي که مهم است اين است که نتوانستم جايزه بهترين بازيکن آسيا را کسب کنم. با ابن حال قرار گرفتنم در بين 3 بازيکن برتر آسيا به خاطر تلاش بازيکنان استقلال و هم‌تيمي‌هايم در اين تيم بود. جا دارد از مسئولان تيم ملي و همبازيانم و همچنين سرمربي و کادرفني آن تشکر کنم که کمک زيادي به من کردند.

نکونام خاطرنشان کرد: از دوستان خوبم به خاطر پيام‌هاي محبت‌هايشان که قبل و بعد از مراسم AFC بود تشکر مي‌کنم. وقتي به عنوان بازيکن سال آسيا انتخاب نشدم بسيار ناراحت بودم و حالم خيلي بد بود اما بلافاصله وقتي که مصاحبه آقاي قلعه‌نويي را خواندم آرامش خاصي گرفتم. کساني که آنجا بودند مي‌دانند ناراحتي‌ام بي‌جا نبوده است.
hamid بازدید : 13062 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: فقط لباس استقلال را برتن داشتيم و طراوت نداشتيم.


  امير قلعه‌نويي پس از توقف بدون گل مقابل گسترش فولاد تبريز در نشست خبري، گفت: من درباره تيم خودم حرف مي‌زنم خوب بازي نکرديم و 10 دقيقه تغييرات داشتيم و سه موقعيت به دست آورديم که آنچناني نبود. آنها جوان بودند و «منم» نبودند و حتي مي‌توانستند با جواني برنده شوند و بايد در نيم فصل دوم استقلال گونه بازي کنيم و تغييراتي بدهيم که به ما کمک کند. در اين بازي خوب نبوديم و هاشم را به سمت راست آورديم خوب بود فقط لباس‌هاي استقلال بر تن داشتيم خود استقلال نبوديم.

به گزارش فارس، وي  در مورد اينکه استقلال بازيکن طراح ندارد، گفت: به دنبال حضور بازيکن خارجي هستيم، اگر شرايط مالي جور شود البته الان نمي‌تواند کمک کند. بازي به بازي بايد درست شود. طراوت استقلال را نداريم. هافبک طراح از اول فصل نداريم و فکر کرديم جمشيديان درست مي‌شود اما مصدوم شد مجبور مي شويم مدلي بازي کنيم که به برد برسيم. يک بازي مثل ملوان مي‌شود يک بازي نمي‌شود شايد خسرو حيدري بيايد شرايط بهتر شود.

سرمربي استقلال در مورد حرف‌هاي لاوره که گفته بود از من پول خواسته  و قلعه نويي گادفادر است،گفت":  گاد فادر چيه؟!سوال بعدي، پول لاوره را از  رفقايم گرفتم و دادم باشگاه پول نداشت اگر اين حرف‌ها را مثل گاد فادر را زده باشد از او شکايت مي‌کنم. گفتم اين بازيکن غريب است در ايران هنوز هم پولم را باشگاه نداده است.

سرمربي در مورد  بازي هفته بعد با سپاهان گفت: بگذاريد  24 ساعت بگذرد از اين مسابقه بعد در مورد آن ديدار حرف مي‌زنيم بازي سختي در اصفهان با سپاهان داريم.
hamid بازدید : 12962 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

فرشيد طالبي و نيلسون به عنوان بازيکن برتر و بازيکن اخلاق ديدار تراکتورسازي تبريز - پرسپوليس انتخاب شدند.


فرشيد طالبي و نيلسون به عنوان بازيکن برتر فني و بازيکن اخلاق ديدار تراکتورسازي تبريز و پرسپوليس انتخاب شدند. اين ديدار با برتري يک بر صفر تراکتورسازي خاتمه يافت.
hamid بازدید : 12762 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان گسترش فولاد تبريز به عنوان بازيکن برتر فني و مدافع استقلال بازيکن اخلاق انتخاب شدند.


  پس از تساوي بدون گل استقلال و گسترش فولاد تبريز محسن‌ فروزان دروا‌ز‌ه‌بان گسترش فولاد تبريز به عنوان بازيکن برتر فني و  پژمان منتظري مدافع استقلال به عنوان بازيکن اخلاق مسابقه انتخاب شدند.
hamid بازدید : 12825 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مس کرمان در هفته شانزدهم ليگ برتر موفق شد به اولين پيروزي خود برسد.


ديدارهاي دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر امروز (جمعه) پيگيري شد که در اين ديدارها داماش گيلان، ملوان، مس کرمان و نفت تهران موفق شدند حريفان خود را شکست بدهند. فولاد و سپاهان هم در اهواز به تساوي بدون گل رسيدند.

نتايج ديدارهاي برگزار شده به شرح زير است:

مس کرمان 2 - راه آهن سورينت صفر

گل‌ها: شهرام گودرزي (43) و لوسيانو ادينهو (90 پنالتي)

اخراج: مهدي زارع (54) از راه‌آهن

سايپا 2 - داماش گيلان 3

گل‌ها: کاوه رضايي (30) و ابوذر رحيمي (32 گل به خودي) براي سايپا و روح الله سيف‌اللهي (22)، مصطفي حاجتي (38) و امين متوسل‌زاده (88) براي داماش

نفت 2 - فجر سپاسي صفر

گل‌ها: رضا نوروزي(38 -پنالتي) و وحيد اميري (67)

ملوان 2 - صباي قم يک

گل: سهيل رحماني(دقيقه 8) و سيامک کوروشي(94) براي ملوان و غلامرضا عنايتي (73 پنالتي) براي صبا

فولاد صفر - سپاهان صفر
hamid بازدید : 12546 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

آخرين ديدار نيم فصل اول ليگ برتر روز يکشنبه بين دو تيم استقلال و ملوان برگزار مي‌شود.


آخرين ديدار نيم فصل اول ليگ برتر روز يکشنبه در ورزشگاه آزادي بين دو تيم استقلال و ملوان برگزار مي‌شود. اين مسابقه ديداري معوقه از هفته دوازدهم ليگ برتر بود که به دليل حضور آبي‌پوشان در ليگ قهرمانان آسيا در زمان مقرر برگزار نشد.

به گزارش فارس، اکنون جدال اين دو تيم سرنوشت قهرماني نيم فصل را مشخص مي‌کند. استقلال اگر بتواند در اين بازي با اختلاف دو گل ملوان را شکست دهد در آن صورت صدر جدول را از قرمزپوشان مي‌گيرد و عنوان قهرماني نيم فصل اول را به دست مي‌آورد.

البته استقلال در صورت پيروزي با اختلاف يک گل با 27 امتياز با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپوليس در رده دوم جدول قرار مي‌گيرد و فولاد سوم مي‌شود.

بزرگترين مشکل استقلال براي اين بازي خستگي ملي‌پوشان است. ملي‌پوشاني که مسافرت طولاني از تهران به تايلند و سپس لبنان را داشتند. ضمن اينکه آبي‌ها در تعطيلات نيم فصل تمرينات‌شان نصفه و نيمه و بدون حضور ملي‌پوشان برگزار شده است.

علاوه بر آن سازمان ليگ با درخواست استقلال براي تعويق دوباره اين بازي موافقت نکرد و اکنون استقلال با شرايط دشوار بايد در اين مسابقه به ميدان بروند.

استقلال در اين بازي همچنان خسرو حيدري و هاشم بيک‌ زاده را در اختيار نخواهد داشت.

اين مسابقه دو روز بعد از تولد 50 سالگي امير قلعه‌نويي برگزار مي‌شود و شايد بازيکنان استقلال بخواهند به سرمربي خود و هواداران بي‌شمارشان هديه‌اي زيبا و غير قابل خريد اهدا کنند. قهرماني نيم فصل مي‌تواند اين کادوي زيبا باشد. هرچند به قهرمان نيم فصل جام نمي‌دهند؛ اما با توجه به اينکه نيم فصل دوم پنجشنبه و جمعه همين هفته آغاز مي‌شود مي‌تواند از نظر روحي و رواني اثر مثبتي بر روي بازيکنان استقلال بگذارد.

ملوان حريف آساني نيست. اين تيم سه برد متوالي در ليگ به دست آورده و اکنون مي‌خواهد در پايان نيم فصل اول از رده نهمي که براي اين تيم جايگاه مناسبي محسوب مي‌شود يک پله ديگر صعود کند و جاي داماش را بگيرد. دراگان اسکوچيچ گفته به برد مقابل استقلال هم فکر مي‌کند. جلال رافخايي با شش گل زده بهترين گلزن ملوان است که خيلي خوب هم از حريفان پنالتي مي‌گيرد. مدافعان استقلال بايد ششدانگ حواس‌شان به او باشد.

استقلال در صورت توقف مقابل ملوان مي‌تواند با يک پله صعود پنجم شود و در صورت باخت ششم باقي مي‌ماند. ولي آبي‌پوشان پايتخت در انديشه قهرماني نيم فصل هستند و آنها فقط برد مي‌خواهند حتي اگر خسته باشند و تمرينات منظمي هم نداشته باشند.

در پايان ديدار استقلال و ملوان، از قهرمان نيم فصل اول ليگ سيزدهم رونمايي مي‌شود و مشخص مي‌شود صدرجدول قرمز مي‌ماند يا آبي مي‌شود.
hamid بازدید : 12619 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران اعلام کرد که سعي مي‌کند با تيمش جام قهرماني را به دست آورد.


 تيم ملي فوتبال ساحلي ايران با پيروزي دو بر يک مقابل امارات ميزبان موفق شد به فينال جام بين قاره‌اي راه يابد.

گفت‌وگوي مارکو اوکتاويو با فارس پس از پيروزي ايران مقابل امارات انجام شده که باهم مي خوانيم:

*ديدار مقابل امارات را چطور ارزيابي ميکنيد؟

آنها خيلي حريف سر سختي بودند و يکي از تيم‌هاي خوب آسيا هستند. امروز تيم ايران بدون سه بازيکن مهم خود مقابل امارات قرار گرفت اما نشان داد که تيمي عالي است. خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم به ديدار نهايي که فردا برگزار مي‌شود راه يابيم.

*نظر شما در مورد ناداوري‌هاي در اين دوره از مسابقه‌ها چيست؟

من به اين چيزها اهميت نمي‌دهم. ترجيح مي‌دهم روي ديدار فردا که فينال اين مسابقه‌ها است تمرکز کنم.

*در کمتر از 60 روز براي سومين بار مقابل تيم ملي ساحلي روسيه قرار مي‌گيريم. يک بار شکست خورده و يک بار هم پيروز شده‌ايم. نظر شما در مورد سومين ديدار چيست؟

آنها قهرمان دنيا هستند و حريفي بسيار سخت براي ما به شمار مي‌آيند. ما نيز سعي مي‌کنيم در سطح بالايي مقابل آنها ظاهر شويم و اميدوارم جام قهرماني را با ايران به دست آوريم.

*فکر مي‌کنيد ايران مي‌تواند در اين تورنمنت عنوان قهرماني را به دست آورد؟

همواره به ظرفيتي که بازيکنانم داشته‌اند اميدوار بوده‌ام. بازيکنانم از نظر ذهني بسيار قوي هستند. سعي خواهيم کرد سطح بالاي فوتبال خودمان را به نمايش بگذاريم تا بازي زيبايي را شاهد باشيم.
hamid بازدید : 12772 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

هفته سيزدهم بوندس ليگا روز جمعه با پيروزي تيم فوتبال مونشن گلادباخ مقابل اشتوتگارت آغاز شد.


مونشن گلادباخ با دو گل رافائل در دقيقه 37 و اوسکار وِنت در دقيقه 73 بر اشتوتگارت غلبه کرد.

موشن گلادباخ با هشتمين پيروزي خود در اين فصل 25 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده چهارم تثبيت کرد.

اين تيم با باير لورکوزن رده سومي سه امتياز فاصله دارد.

ديدارهاي هفته سيزدهم روز شنبه با مصاف بايرن مونيخ و دورتموند تيم هاي اول و دوم بوندس ليگا پيگيري مي شود. بايرن با فاصله چهار امتيازي در صدر جدول قرار دارد.

نورنبرگ - وولفسبورگ، آگسبورگ - هوفنهايم، برانشويک - فرايبورگ، فرانکفورت - شالکه صفر چهار و هرتابرلين - باير لورکوزن

دو بازي آخر اين هفته روز يکشنبه برگزار مي شود: هامبورگ - هانوفر و وردربرمن - ماينس.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 1,083