loading...
پرسپولیسی
hamid بازدید : 139179 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي، در آستانه ديدار تيمش مقابل فولام، تاکيد کرد که تيم حريف را دست کم نخواهند گرفت.


 سيتي در حالي پاي به اين ديدار مي گذارد که در ديدار قبلي مقابل آرسنال، صدرنشين ليگ برتر، 6-3 به پيروزي رسيد اما فولام با تنها 13 امتياز از 16 ديدار، در رتبه نوزدهم جدول ليگ برتر قرار دارند.

شاگردان پيگريني با پيروزي در اين ديدار مي توانند حداقل براي دو روز به صدر جدول ليگ برتر بروند اما سرمربي شيليايي معتقد است که نبايد از همين حالا خودشان را تيم پيروز اين ديدار بدانند.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت: به دلايل متفاوت، بازي کرن مقابل همه تيم هاي ليگ برتر دشوار است اما مسئله مهم، شيوه بازي کردن ماست.

فکر مي کنم نتيجه ديدارهايي ابتدايي ما در خارج از خانه، آن چيزي نبود که ما استحقاقش را داشتيم. براي تيم بسيار مهم است که در ديدارهاي خارج از خانه به پيروزي برسد.

ما در هر سه ديدار خارج از خانه مان در چمپيونزليگ پيروز شديم؛ اين بسيار مهم است.

ما در جام اتحاديه هم در دو ديدار خارج از خانه پيروز شديم و در ليگ برتر، در دو ديدار خارج از خانه اخير، يک پيروزي و يک تساوي داشتيم. اميدوارم روندمان به همين ترتيب ادامه پيدا کند."

پيگريني همچنين در مورد مصدوميت سابالتا و آگوئرو صحبت کرد و گفت:" فکر مي کنم آسيب ديدگي سابالتا چندان جدي نيست. شايد او به زودي برگردد. شايد بعد از يک يا دو هفته اما پزشک تيم بايد در اين مورد تصميم بگيرد. من دکتر نيستم.

آگوئرو براي 4 تا 8 هفته ممکن است غايب باشد. بايد ببينيم شرايط چطور پيش مي رود اما او هر روز بهتر مي شود."
hamid بازدید : 136063 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

حريف سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا مقابل العروبه به برتري رسيد.


 تيم فوتبال الهلال عربستان در ليگ اين کشور با نتيجه 3 بر 2 از سد حريفش العروبه گذشت.

اين بازي از هفته چهاردهم ليگ عربستان برگزار شد.

به گزارش فارس، الهلال عربستان در ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي سپاهان ايران، الاهلي امارات و السد قطر در گروه D هم‌گروه است.
hamid بازدید : 133287 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

کلينت دمپسي، ملي آمريکايي سياتل ساندرز، در آستانه بازگشت به باشگاه سابقش، فولام، قرار دارد.


 در حالي که رقابت هاي اين فصل ام ال اس به پايان رسيده، شايعاتي در مورد بازگشت دمپسي به کريون کاتج منتشر شده بود و اکنون اعلام شد که او در تست هاي پزشکي باشگاه لندني حضور پيدا کرده است. قرار او دو ماهه و تا آغاز رقابت هاي فصل آينده ام ال اس خواهد بود.

در يکي از صفحات اجتماعي رسمي باشگاه فولام آمده است: در صورتي که انتقال قرضي دمپسي نهايي شود، او در ماه هاي ژانويه و فوريه براي ما بازي خواهد کرد.  

سرمربي باشگاه، رنه مئولسين، هم تاييد کرد که دمپسي در تست هاي پزشکي فولام شرکت کرده است."

به گزارش گل، دمپسي با 50 گل زده، بهترين گلزن تاريخ فولام در ليگ برتر است. او سال گذشته به تاتنهام رفت اما روزهاي خوبي را در اين باشگاه سپري نکرد و در تابستان گذشته راهي سياتل ساندرز شد.
hamid بازدید : 131298 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد، تاييد کرد که ناني، هافبک تيمش، به دليل آسيب ديدگي از ناحيه همسترينگ، براي چند هفته از ميادين دور خواهد بود.


 اين ملي پوش پرتغالي آخرين بار در شکست 1-0 تيمش مقابل نيوکاسل که دو هفته قبل برگزار شد، براي شياطين سرخ به ميدان رفت.

به تازگي شايعاتي در مورد انتقال ناني به يوونتوس در بازار نقل و انتقالات زمستاني منتشر شد اما اگر قرار باشد اين انتقال صورت بگيرد، او ابتدا بايد به آمادگي صد در صد برسد.

به گزارش گل، مويس به خبرنگاران گفت:" ناني دچار مصدوميت همسترينگ شده که اندکي از آنچه ما فکر مي کرديم، شديدتر است. او احتمالا يکي دو هفته ديگر بيرون خواهد بود."

يونايتدها پيش از اين رابين فن پرسي را به دليل مصدوميت از ناحيه ران، در اختيار نداشتند.

وين روني هم يک آسيب ديدگي جزئي دارد که حضورش در ديدار اين هفته مقابل وستهم را در هاله اي از ابهام قرار داده است.
hamid بازدید : 130582 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

ميلاد ايراني بازيکن تيم دي استراداي اسلواکي که براي تعطيلات به ايران آمده خيلي اميدوار است بتواند خودش را به جمع ملي پوشان برساند.


 مصاحبه ايراني را با سايت گل بخوانيد.

اوضاع و احوال؟

خدا را شکر در تعطيلي نيم فصل هستم و به ايران آمدم تا با خانواده ام ديداري داشته باشم.همه چيز خوب است و سعي مي کنم در همين مدتي هم که در ايران هستم با تمريناتي که انجام مي دهم بدن خودم را آماده نگه دارم.

ليگ اسلواکي؟

به مراتب فوتبال بازي کردن در اروپا از ايران سخت تر است اين را من نمي گويم همه کارشناسان اين را تاييد مي کنند.اما در رابطه با فوتبال اسلواکي بايد بگويم که اين ليگ خيلي فيزيکي است و کلاً فوتبال در شرق اروپا قدرتي است.

دي استرادا؟

تيم خيلي خوبي است از نظر تماشاگر چرا که در هر بازي خانگي ما 30هزار نفر حضور دارند و اين خيلي براي ما خوب است حتي در بازي هاي خارج از خانه هم ما هوادار داريم اما خب در جدول شرايط خيلي خوبي نداريم که آن هم دليل مشخصي دارد.

علت خاصي دارد؟

ما در ابتداي فصل تيم را براي رسيدن به جام باشگپاه هاي اروپا بستيم و قرار بود يک اسپانسر خوب هم داشته باشيم اما اين اتفاق نيفتاد و اسپانسر تيم به تعهداتش عمل نکرد وهمين شد که نتوانستيم آن طور که بايد و. شايد نتيجه بگيريم. البته مديريت تيم خيلي براي موفقيت ما زحمت مي کشند اما دکتر محسني هم تنهاست و نمي تواند يک تنه همه کار ها را جور کند اما تا همين جا هم بد نبوديم و ايشان زحمت زيادي براي ما کشيده است.

بازگشت به ايران؟

من در همين سيزن چند پيشنهاد داشتم از ايران اما صلاح نبود در اين شرايط به ايران بيايم و ترجيح دادم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم.

چرا صلاح نبود؟

من هدف هاي بزرگي دارم و براي همين به اروپا آمدم آقاي کي روش خيلي به فوتباليستهاي جوان انگيزه داده است به خصوص به ما که در اروپا بازي مي کنيم براي همين تلاشم را مي کنم تا نظر ايشان را جلب کنم.

جام جهاني؟

چرا که نه من هنم اين شانس را دارم همانطور که مي بينيد از ليگ آمريکا هم بازيکن به تيم ملي دعوت شده است پس من هم مي توانم اين شانس را داشته باشم تلاشم را مي کنم و خدا را چه ديديد شايد من هم به برزيل رسيدم.

پرسپوليس؟

تمام خاطرات من اين تيم بزرگ ايراني است،بايد بگويم من افتخار مي کنم که در تمامي رده هاي پايه اين تيم بازي کرده ام و اميدوارم روزي به اين تيم برگردم.

زندگي در اسلواکي؟

اينجا آرامش حرف اول را مي زند تفريح من تمرين است و در بهترين شرايط به استخر و سونا مي روم من فقط تمرين مي کنم و از زندگي هم در اينجا لذت مي برم اينجا همه من را با نام خانواد گي ام ايراني صدا مي زنند که خيلي مرا خوشحال مي کند که نام ايران بر سر زبان ها افتاده است.

حرف آخر؟

از پدر و مادرم بي نهايت متشکرم پدرم هميشه پشت من بوده و مادرم هميشه مرا درک کرده است آنها خيلي به من کمک کرده اند و اگر کمک آنها نبود من هيچوقت به اينجا نمي رسيدم از همين جا دست آنها را مي بوسم.
hamid بازدید : 129963 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

حريف تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا در ليگ امارات متوقف شد.


  از سري بازي‌هاي هفته يازدهم ليگ امارات تيم فوتبال العين مقابل الشارجه با نتيجه يک بر يک متوقف شد.

به گزارش فارس، تک گل تيم العين را آساموا جيان در دقيقه 29 به ثمر رساند.

گفتني است العين با تيم‌هاي الاتحاد عربستان و تراکتورسازي در گروه C ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفته است.
hamid بازدید : 128684 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

در ليگ عربستان حريف فولاد در ليگ قهرمانان آسيا مقابل حريفش شکست خورد.


 الفاتح عربستان مقابل التعاون در ليگ عربستان شکست خورد.

تک گل اين بازي را عدنان فلاته براي التعاون به ثمر رساند.

به گزارش فارس، الفاتح در ليگ قهرمانان آسيا و در گروه B با تيم‌هاي فولاد خوزستان و بنيادکار ازبکستان هم‌گروه است.
hamid بازدید : 128330 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

قلعه نويي براي زيارت بارگاه حضرت معصومه (س) از کاروان استقلال در قم جدا شد.


  کاروان تيم فوتبال استقلال بعد از برد صباي قم راهي رستوراني در مرکز شهر قم شدند تا بعد از صرف شام با اتوبوس راهي تهران شوند.

به گزارش فارس، اين در حالي است که امير قلعه‌نويي براي زيارت بارگاه حضرت معصومه (س) از کاروان استقلال جدا شد اما اعلام کرد که براي بازگشت به تهران خودش را به اتوبوس تيم مي‌رساند.

خبر ديگر از استقلال اين‌که مچ پاي جواد نکونام در بازي با صباي قم آسيب ديد که درمان مچ پاي اين بازيکن تا زمان به رستوران رفتن استقلالي‌ها ادامه داشت. نکونام فردا به کيلينيک دکتر نوروزي مي رود تا با عکسبرداري از مچ پاي مصدومش ميزان مصدوميتش مشخص شود.

استقلالي‌ها فردا و از ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازي تمرين ريکاوري‌شان را برگزار خواهند کرد.
hamid بازدید : 127471 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

دروازه بان تيم سپاهان گفت:در اين بازي از حريف برتر بوديم و به آنچه مي خواستيم دست يافتيم.


 رحمان احمدي پس از پيروزي تيمش در بازي مقابل تراکتورسازي عنوان کرد:بازي خيلي خوبي را سپري کرديم.به تبريز آمده بوديم تا امتياز بگيريم.خدا را شکر توانستيم با برد به خانه برگرديم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:در نيمه دوم،تراکتورسازي رو به بازي مستقيم آورد.از همين رو ما توانستيم گل بزنيم و از موقعيت هايمان هم بهتر استفاده کنيم.

احمدي تاکيد کرد:در اين بازي از حريف برتر بوديم و به آنچه مي خواستيم دست يافتيم.

وي درباره برنامه هاي تيم ملي گفت:ما در کوران ليگ هستيم و الان صحبتي درباره تيم ملي ندارم.
hamid بازدید : 127849 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدافع استقلال گفت: در ديدار مقابل گسترش فولاد مي‌توانستيم سه امتياز شيرين بگيريم.


 حنيف عمران‌زاده پس از تساوي بدون گل استقلال مقابل گسترش فولاد تبريز گفت: چيزي که مي‌خواستيم نشد. سه امتياز را مي‌خواستيم که در نهايت به يک امتياز بسنده کرديم.

به نقل از فارس، وي در مورد صحنه‌اي که به نظر مي‌رسد صادقي روي مهاجم حريف خطا کرده است، گفت: صادقي به خاطر شرايط بد زمين سر خورد. اتفاق خاصي نبود و اگر خطا بود داور آن را به طور حتم اعلام مي‌کرد.

عمران‌زاده گفت: قلعه‌نويي صد در صد از اين مساوي ناراحت بود. مي‌توانستيم سه امتياز شيرين بگيريم و به صدر برسيم که نشد. اميدوارم در بازي بعدي اين اتفاق بيفتد.
hamid بازدید : 13247 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: مي‌توانستيم استقلال را شکست بدهيم.


 حسين خطيبي بعد از مساوي بدون گل مقابل استقلال در نشست خبري گفت: واقعيت را بايد بگويم جا دارد از تمام بازيکنانم که خيلي خوب کار تاکتيکي تيم را در هر دو نيمه انجام دادند تشکر کنم. تلاش و زحمت و زيادي کشيدند. مي‌توانستند به خواسته خودشان برسند اما با بدشانسي توپ وارد دروازه نشد. از همه راضي هستيم. بازيکنان جوان و باتجربه‌مان خوب کار کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: نيمه اول برتري نسبي به استقلال داشتيم و نيمه دوم بازي را کنترل کرديم و مي‌توانستيم پيروز شويم اما در زدن ضربات آخر بي‌دقت بودند. به اميد خدا در بازي بعدي در نيم فصل دوم بهتر باشيم.

خطيبي در مورد داوري مسابقه گفت: بهتر است در مورد داوري حرف نزنيم و به همه داوران احترام مي‌گذاريم. در نيم فصل اول 5 پنالتي ما را نگرفتند امروز هم دفاع استقلال مي‌توانست اخراج شود. نمي‌گويم عمدي بوده اما ما مظلوم واقع شديم. همه ديدند مي‌توانست خطاي مدافع استقلال را بگيرد و او را اخراج کند. اعتراض رسول هم به اين مسئله بود. ما داوران خوبي داريم و هيچ عمدي در کار نيست اما ان‌شاءلله داوري ما هرچه بهتر بشود بازي‌ها هم بهتر خواهد شد.

وي ادامه داد: رسول با داور حرف زد و داور در آن صحنه دور بود و کمک داور مي‌توانست دخالت کند اما مسئله‌ خاصي نبود. ما مظلوم واقع مي‌شويم انشالله بيايند بازي‌هاي ما را ببيند. مي‌گوييم 4 پنالتي ما را نگرفته‌اند و اعتراض مي‌کنيم تا بازي‌هاي ما را ببينند. دوست نداريم رسول زياد عصباني شود اما فوتبال استرس و فشار رواني زيادي دارد. مي‌توانستيم امروز برنده هم شويم.

وي در مورد بازيکنان جديد تيمش گفت: نقاط ضعف را خوب پر کرديم و در بازي‌هاي بعدي بيشتر به ما کمک مي‌کنند و صد درصد از اين بازيکنان راضي هستيم.
hamid بازدید : 13001 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

کاپيتان تيم ملي گفت: فوتبال ايران بايد در سه بخش عنوان بهترين را به خود اختصاص مي‌داد.


 جواد نکونام در پايان ديدار استقلال و گسترش فولاد تبريز گفت: واقعاً در اين ديدار خسته بودم که به ميدان نرفتم. اين احتمال را مي‌دادم که اگر به ميدان بروم دچار مصدوميت شوم.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که هفته گذشته در ميکسدزون وقتي از شما درباره لابي براي جايزه مرد سال فوتبال آسيا سوال شد، گفتيد که خيلي اين موضوع تاثيري ندارد اما ديده شد که اين لابي اثر زيادي بر انتخاب بهترين‌ها داشت، گفت: به نظر من ايران بايد امسال 3 جايزه مي‌برد، بهترين تيم فوتبال آسيا، بهترين فدراسيون و بهترين بازيکن. شايد در گذشته با ارفاق بهترين فدراسيون آسيا شديم اما در اين دوره قطعا شايستگي‌اش را داشتيم که به اين عنوان دست پيدا کنيم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: تيم ما به جام جهاني راه يافته است، همچنين در دوره بعدي بازيهاي آسيايي هم حضور خواهيم داشت، اما چيني‌ها نه به جام‌جهاني رفته‌اند و نه حضورشان در جام ملت‌هاي آسيا قطعي شده است. با اين حال ديديم که آنها 3 جايزه از جوايز AFC را بردند. اين مسائل براي من تمام شده و ديگر مهم نيست البته پيش از اين اهميت زيادي برايم داشت که به عنوان بهترين بازيکن آسيا انتخاب شوم اما همان زمان هم گفتم که زندگي ادامه دارد.

نکونام در خصوص اظهارات کفاشيان مبني بر اينکه شما در يک ديدار حضور نداشتيد گفت: من تنها در مقابل سئول بازي نکردم، آقاي کفاشيان در مراسم AFC به شيخ سلمان گفت ما از اين موضوع ناراحت هستيم ايشان هم جوابي ندادند. آنجا که بودم ديدم همه چيز باز است وقتي صحبت‌ها را مي‌شنيدم باز بود و کارها را خيلي راحت انجام مي‌داديم.

نکونام گفت: چيني‌ها مارچلو ليپي را به عنوان مربي آورده بودند و فقط 10 ميليون دلار به اين مربي پول پرداخت کردند حالا ساير دستيارانش هم بمانند. 3 بازيکن برزيلي هم در ترکيب تيمشان بود که همه کارها را آنها برايشان انجام مي‌دادند اما اين مسائل ديگر گذشته و ما با حضور در جام جهاني مي‌توانيم خيلي از چيزها را ثابت کنيم.

وي با بيان اينکه از همه دوستانم و هم‌تيمي‌هايم در استقلال تشکر مي‌کنم، گفت: به خاطر اين تقديري که امروز از من صورت گرفت تشکر مي‌کنم، اما چيزي که مهم است اين است که نتوانستم جايزه بهترين بازيکن آسيا را کسب کنم. با ابن حال قرار گرفتنم در بين 3 بازيکن برتر آسيا به خاطر تلاش بازيکنان استقلال و هم‌تيمي‌هايم در اين تيم بود. جا دارد از مسئولان تيم ملي و همبازيانم و همچنين سرمربي و کادرفني آن تشکر کنم که کمک زيادي به من کردند.

نکونام خاطرنشان کرد: از دوستان خوبم به خاطر پيام‌هاي محبت‌هايشان که قبل و بعد از مراسم AFC بود تشکر مي‌کنم. وقتي به عنوان بازيکن سال آسيا انتخاب نشدم بسيار ناراحت بودم و حالم خيلي بد بود اما بلافاصله وقتي که مصاحبه آقاي قلعه‌نويي را خواندم آرامش خاصي گرفتم. کساني که آنجا بودند مي‌دانند ناراحتي‌ام بي‌جا نبوده است.
hamid بازدید : 13062 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: فقط لباس استقلال را برتن داشتيم و طراوت نداشتيم.


  امير قلعه‌نويي پس از توقف بدون گل مقابل گسترش فولاد تبريز در نشست خبري، گفت: من درباره تيم خودم حرف مي‌زنم خوب بازي نکرديم و 10 دقيقه تغييرات داشتيم و سه موقعيت به دست آورديم که آنچناني نبود. آنها جوان بودند و «منم» نبودند و حتي مي‌توانستند با جواني برنده شوند و بايد در نيم فصل دوم استقلال گونه بازي کنيم و تغييراتي بدهيم که به ما کمک کند. در اين بازي خوب نبوديم و هاشم را به سمت راست آورديم خوب بود فقط لباس‌هاي استقلال بر تن داشتيم خود استقلال نبوديم.

به گزارش فارس، وي  در مورد اينکه استقلال بازيکن طراح ندارد، گفت: به دنبال حضور بازيکن خارجي هستيم، اگر شرايط مالي جور شود البته الان نمي‌تواند کمک کند. بازي به بازي بايد درست شود. طراوت استقلال را نداريم. هافبک طراح از اول فصل نداريم و فکر کرديم جمشيديان درست مي‌شود اما مصدوم شد مجبور مي شويم مدلي بازي کنيم که به برد برسيم. يک بازي مثل ملوان مي‌شود يک بازي نمي‌شود شايد خسرو حيدري بيايد شرايط بهتر شود.

سرمربي استقلال در مورد حرف‌هاي لاوره که گفته بود از من پول خواسته  و قلعه نويي گادفادر است،گفت":  گاد فادر چيه؟!سوال بعدي، پول لاوره را از  رفقايم گرفتم و دادم باشگاه پول نداشت اگر اين حرف‌ها را مثل گاد فادر را زده باشد از او شکايت مي‌کنم. گفتم اين بازيکن غريب است در ايران هنوز هم پولم را باشگاه نداده است.

سرمربي در مورد  بازي هفته بعد با سپاهان گفت: بگذاريد  24 ساعت بگذرد از اين مسابقه بعد در مورد آن ديدار حرف مي‌زنيم بازي سختي در اصفهان با سپاهان داريم.
hamid بازدید : 12962 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

فرشيد طالبي و نيلسون به عنوان بازيکن برتر و بازيکن اخلاق ديدار تراکتورسازي تبريز - پرسپوليس انتخاب شدند.


فرشيد طالبي و نيلسون به عنوان بازيکن برتر فني و بازيکن اخلاق ديدار تراکتورسازي تبريز و پرسپوليس انتخاب شدند. اين ديدار با برتري يک بر صفر تراکتورسازي خاتمه يافت.
hamid بازدید : 12763 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان گسترش فولاد تبريز به عنوان بازيکن برتر فني و مدافع استقلال بازيکن اخلاق انتخاب شدند.


  پس از تساوي بدون گل استقلال و گسترش فولاد تبريز محسن‌ فروزان دروا‌ز‌ه‌بان گسترش فولاد تبريز به عنوان بازيکن برتر فني و  پژمان منتظري مدافع استقلال به عنوان بازيکن اخلاق مسابقه انتخاب شدند.
hamid بازدید : 12825 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مس کرمان در هفته شانزدهم ليگ برتر موفق شد به اولين پيروزي خود برسد.


ديدارهاي دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر امروز (جمعه) پيگيري شد که در اين ديدارها داماش گيلان، ملوان، مس کرمان و نفت تهران موفق شدند حريفان خود را شکست بدهند. فولاد و سپاهان هم در اهواز به تساوي بدون گل رسيدند.

نتايج ديدارهاي برگزار شده به شرح زير است:

مس کرمان 2 - راه آهن سورينت صفر

گل‌ها: شهرام گودرزي (43) و لوسيانو ادينهو (90 پنالتي)

اخراج: مهدي زارع (54) از راه‌آهن

سايپا 2 - داماش گيلان 3

گل‌ها: کاوه رضايي (30) و ابوذر رحيمي (32 گل به خودي) براي سايپا و روح الله سيف‌اللهي (22)، مصطفي حاجتي (38) و امين متوسل‌زاده (88) براي داماش

نفت 2 - فجر سپاسي صفر

گل‌ها: رضا نوروزي(38 -پنالتي) و وحيد اميري (67)

ملوان 2 - صباي قم يک

گل: سهيل رحماني(دقيقه 8) و سيامک کوروشي(94) براي ملوان و غلامرضا عنايتي (73 پنالتي) براي صبا

فولاد صفر - سپاهان صفر
hamid بازدید : 12546 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

آخرين ديدار نيم فصل اول ليگ برتر روز يکشنبه بين دو تيم استقلال و ملوان برگزار مي‌شود.


آخرين ديدار نيم فصل اول ليگ برتر روز يکشنبه در ورزشگاه آزادي بين دو تيم استقلال و ملوان برگزار مي‌شود. اين مسابقه ديداري معوقه از هفته دوازدهم ليگ برتر بود که به دليل حضور آبي‌پوشان در ليگ قهرمانان آسيا در زمان مقرر برگزار نشد.

به گزارش فارس، اکنون جدال اين دو تيم سرنوشت قهرماني نيم فصل را مشخص مي‌کند. استقلال اگر بتواند در اين بازي با اختلاف دو گل ملوان را شکست دهد در آن صورت صدر جدول را از قرمزپوشان مي‌گيرد و عنوان قهرماني نيم فصل اول را به دست مي‌آورد.

البته استقلال در صورت پيروزي با اختلاف يک گل با 27 امتياز با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپوليس در رده دوم جدول قرار مي‌گيرد و فولاد سوم مي‌شود.

بزرگترين مشکل استقلال براي اين بازي خستگي ملي‌پوشان است. ملي‌پوشاني که مسافرت طولاني از تهران به تايلند و سپس لبنان را داشتند. ضمن اينکه آبي‌ها در تعطيلات نيم فصل تمرينات‌شان نصفه و نيمه و بدون حضور ملي‌پوشان برگزار شده است.

علاوه بر آن سازمان ليگ با درخواست استقلال براي تعويق دوباره اين بازي موافقت نکرد و اکنون استقلال با شرايط دشوار بايد در اين مسابقه به ميدان بروند.

استقلال در اين بازي همچنان خسرو حيدري و هاشم بيک‌ زاده را در اختيار نخواهد داشت.

اين مسابقه دو روز بعد از تولد 50 سالگي امير قلعه‌نويي برگزار مي‌شود و شايد بازيکنان استقلال بخواهند به سرمربي خود و هواداران بي‌شمارشان هديه‌اي زيبا و غير قابل خريد اهدا کنند. قهرماني نيم فصل مي‌تواند اين کادوي زيبا باشد. هرچند به قهرمان نيم فصل جام نمي‌دهند؛ اما با توجه به اينکه نيم فصل دوم پنجشنبه و جمعه همين هفته آغاز مي‌شود مي‌تواند از نظر روحي و رواني اثر مثبتي بر روي بازيکنان استقلال بگذارد.

ملوان حريف آساني نيست. اين تيم سه برد متوالي در ليگ به دست آورده و اکنون مي‌خواهد در پايان نيم فصل اول از رده نهمي که براي اين تيم جايگاه مناسبي محسوب مي‌شود يک پله ديگر صعود کند و جاي داماش را بگيرد. دراگان اسکوچيچ گفته به برد مقابل استقلال هم فکر مي‌کند. جلال رافخايي با شش گل زده بهترين گلزن ملوان است که خيلي خوب هم از حريفان پنالتي مي‌گيرد. مدافعان استقلال بايد ششدانگ حواس‌شان به او باشد.

استقلال در صورت توقف مقابل ملوان مي‌تواند با يک پله صعود پنجم شود و در صورت باخت ششم باقي مي‌ماند. ولي آبي‌پوشان پايتخت در انديشه قهرماني نيم فصل هستند و آنها فقط برد مي‌خواهند حتي اگر خسته باشند و تمرينات منظمي هم نداشته باشند.

در پايان ديدار استقلال و ملوان، از قهرمان نيم فصل اول ليگ سيزدهم رونمايي مي‌شود و مشخص مي‌شود صدرجدول قرمز مي‌ماند يا آبي مي‌شود.
hamid بازدید : 12619 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران اعلام کرد که سعي مي‌کند با تيمش جام قهرماني را به دست آورد.


 تيم ملي فوتبال ساحلي ايران با پيروزي دو بر يک مقابل امارات ميزبان موفق شد به فينال جام بين قاره‌اي راه يابد.

گفت‌وگوي مارکو اوکتاويو با فارس پس از پيروزي ايران مقابل امارات انجام شده که باهم مي خوانيم:

*ديدار مقابل امارات را چطور ارزيابي ميکنيد؟

آنها خيلي حريف سر سختي بودند و يکي از تيم‌هاي خوب آسيا هستند. امروز تيم ايران بدون سه بازيکن مهم خود مقابل امارات قرار گرفت اما نشان داد که تيمي عالي است. خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم به ديدار نهايي که فردا برگزار مي‌شود راه يابيم.

*نظر شما در مورد ناداوري‌هاي در اين دوره از مسابقه‌ها چيست؟

من به اين چيزها اهميت نمي‌دهم. ترجيح مي‌دهم روي ديدار فردا که فينال اين مسابقه‌ها است تمرکز کنم.

*در کمتر از 60 روز براي سومين بار مقابل تيم ملي ساحلي روسيه قرار مي‌گيريم. يک بار شکست خورده و يک بار هم پيروز شده‌ايم. نظر شما در مورد سومين ديدار چيست؟

آنها قهرمان دنيا هستند و حريفي بسيار سخت براي ما به شمار مي‌آيند. ما نيز سعي مي‌کنيم در سطح بالايي مقابل آنها ظاهر شويم و اميدوارم جام قهرماني را با ايران به دست آوريم.

*فکر مي‌کنيد ايران مي‌تواند در اين تورنمنت عنوان قهرماني را به دست آورد؟

همواره به ظرفيتي که بازيکنانم داشته‌اند اميدوار بوده‌ام. بازيکنانم از نظر ذهني بسيار قوي هستند. سعي خواهيم کرد سطح بالاي فوتبال خودمان را به نمايش بگذاريم تا بازي زيبايي را شاهد باشيم.
hamid بازدید : 12772 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

هفته سيزدهم بوندس ليگا روز جمعه با پيروزي تيم فوتبال مونشن گلادباخ مقابل اشتوتگارت آغاز شد.


مونشن گلادباخ با دو گل رافائل در دقيقه 37 و اوسکار وِنت در دقيقه 73 بر اشتوتگارت غلبه کرد.

موشن گلادباخ با هشتمين پيروزي خود در اين فصل 25 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده چهارم تثبيت کرد.

اين تيم با باير لورکوزن رده سومي سه امتياز فاصله دارد.

ديدارهاي هفته سيزدهم روز شنبه با مصاف بايرن مونيخ و دورتموند تيم هاي اول و دوم بوندس ليگا پيگيري مي شود. بايرن با فاصله چهار امتيازي در صدر جدول قرار دارد.

نورنبرگ - وولفسبورگ، آگسبورگ - هوفنهايم، برانشويک - فرايبورگ، فرانکفورت - شالکه صفر چهار و هرتابرلين - باير لورکوزن

دو بازي آخر اين هفته روز يکشنبه برگزار مي شود: هامبورگ - هانوفر و وردربرمن - ماينس.
hamid بازدید : 12747 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

در چارچوب هفته يازدهم ليگ برتر فوتسال دو تيم بالاي جدولي با قعرنشينان جدول رقابت خواهند کرد.


هفته يازدهم ليگ برتر فوتسال، عصر فردا با برگزاري 7 ديدار آغاز مي‌شود که در مهمترين ديدار تيم صدرنشين دبيري تبريز ميهمان زمزم اصفهان تيم رده سيزدهمي جدول خواهد بود.

به گزارش فارس، اصفهاني‌ها پس از حضور سرمربي جديد خود يعني حسين افضلي 2 هفته را پشت سر گذاشتند که يک تساوي و يک شکست حاصل عملکرد آنها بود.

شاگردان وحيد شمسايي با 24 امتياز تنها تيم بدون باخت جدول هستند و به دنبال حفظ اين رکورد و همچنين صدرنشيني هستند که البته به نظر مي‌رسد کار راحتي را در اصفهان نداشته باشند.

در ديگر ديدار، گيتي‌پسند ميهمان راه ساري خواهد بود. اصفهاني‌ها در هفته گذشته اولين شکست خود را مقابل ميثاق تجربه کردند و با تيم رقيب يعني دبيري اختلاف 3 امتيازي پيدا کردند.

راه ساري شرايط خوبي در جدول ندارد و با 5 امتياز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به زمزم در رده دوازدهم قرار دارد.

هلال احمر نيز که با 19 امتياز در رده سوم قرار دارد ميهمان شرکت حفاري است. شاگردان ناظم‌الشريعه با يک بازي کمتر با 18 امتياز در رده چهارم قرار دارند و در اين ديدار تلاش مي‌کنند خود را به صدر نزديک‌تر کنند.

ماهان تنديس قم هم که به تازگي تغيير و تحولاتي در کادر فني خود انجام داده و محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربي به اين تيم بازگشته است در اين هفته به مصاف ميثاق تهران مي‌رود.

شاگردان خوراکچي با 17 امتياز در رده ششم قرار دارند و ماهان تنديس قم هم با 13 امتياز در رده نهم قرار دارد. پس از اينکه در نزديکي آغاز مسابقات تيم فوتسال صبا به ماهان تنديس قم تغيير يافت، مديرعامل جديد اين تيم در کادر فني تغيبر و تحولاتي داد.

به اين ترتيب حسن‌زاده در فاصله کمتر از 10 روز به شروع مسابقات از سمت خود برکنار شد. حالا او پس از 10 هفته بار ديگر به عنوان سرمربي بايد روي نيمکت ماهان تنديس بنشيند.
hamid بازدید : 12807 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بازيکن تبريزي تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز به گسترش فولاد پيوست.


به گزارش روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، جابر انصاري، مهاجم ريز نقش تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز، با عقد قرارداد رسمي به جمع شاگردان رسول خطيبي ملحق شد. گفتني ست، تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز براي حضور هرچه آماده تر در نيم فصل دوم ليگ برتر فصل سيزدهم، پيش از اين نيز سيد محسن حسيني از تراکتورسازي، فردين عابديني از استقلال تهران، مصطفي اکرامي از ذوب آهن اصفهان و يوسف سيدي از ذوب آهن اردبيل را جذب کرده بود و جابر انصاري، پنجمين خريد نيم فصل آبي پوشان تبريز محسوب مي شود.
hamid بازدید : 12321 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بازيکن تبريزي تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز به گسترش فولاد پيوست.


به گزارش روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، جابر انصاري، مهاجم ريز نقش تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز، با عقد قرارداد رسمي به جمع شاگردان رسول خطيبي ملحق شد. گفتني ست، تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز براي حضور هرچه آماده تر در نيم فصل دوم ليگ برتر فصل سيزدهم، پيش از اين نيز سيد محسن حسيني از تراکتورسازي، فردين عابديني از استقلال تهران، مصطفي اکرامي از ذوب آهن اصفهان و يوسف سيدي از ذوب آهن اردبيل را جذب کرده بود و جابر انصاري، پنجمين خريد نيم فصل آبي پوشان تبريز محسوب مي شود.
hamid بازدید : 12457 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

علي دايي براي دومين بار اعلام کرد در بازي مقابل ستارگان ميلان به دليل بازي حساس مقابل تراکتور‌سازي حضور ندارد.


تيم‌هاي فوتبال ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس براي ديداري نمادين و تقدير از برخي پيشکسوتان قرمز‌پوش و مخصوصا مهدي مهدوي کيا پنجشنبه 7 آذر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش فارس، با توجه به اينکه پرسپوليس 8 آذر در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر بايد به مصاف تراکتور‌سازي تبريز برود به همين دليل علي دايي اعلام کرد که در اين مسابقه نمادين به دليل حضور در تبريز حضور پيدا نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس باز هم براي دومين بار از علي دايي درخواست کردند که هرطوري شده در اين بازي حضور داشته باشد اما دايي در اين باره به فارس گفت: من به تمام پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس احترام خاصي قائلم اما به من حق بدهيد بازي با تراکتور‌سازي براي ما خيلي حساس است و من بايد در اين بازي به آرامش بازيکنانم بيشتر فکر کنم. اميدوارم که ساير دوستانم در اين بازي موفق باشند. من پنجشنبه به تبريز مي‌روم و در بازي با ميلان نيستم.
hamid بازدید : 12406 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

علي دايي براي دومين بار اعلام کرد در بازي مقابل ستارگان ميلان به دليل بازي حساس مقابل تراکتور‌سازي حضور ندارد.


تيم‌هاي فوتبال ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس براي ديداري نمادين و تقدير از برخي پيشکسوتان قرمز‌پوش و مخصوصا مهدي مهدوي کيا پنجشنبه 7 آذر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش فارس، با توجه به اينکه پرسپوليس 8 آذر در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر بايد به مصاف تراکتور‌سازي تبريز برود به همين دليل علي دايي اعلام کرد که در اين مسابقه نمادين به دليل حضور در تبريز حضور پيدا نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس باز هم براي دومين بار از علي دايي درخواست کردند که هرطوري شده در اين بازي حضور داشته باشد اما دايي در اين باره به فارس گفت: من به تمام پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس احترام خاصي قائلم اما به من حق بدهيد بازي با تراکتور‌سازي براي ما خيلي حساس است و من بايد در اين بازي به آرامش بازيکنانم بيشتر فکر کنم. اميدوارم که ساير دوستانم در اين بازي موفق باشند. من پنجشنبه به تبريز مي‌روم و در بازي با ميلان نيستم.
hamid بازدید : 12419 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

با وجود تبديل شدن به برترين گلزن مشترک تاريخ تيم ملي فوتبال پرتغال، ستاره خط حمله رئال مادريد تاکيد کرد براي او مهم‌ترين چيز صعود کشورش به جام جهاني 2014 است.


تيم ملي پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه) به لطف هت تريک کريستيانو رونالدو توانست تيم ملي سوئد را در بازي برگشت مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني 2014 در استکهلم شکست داده تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 4 بر 2 پيروز و راهي جام جهاني شود.

به گزارش تسنيم، رونالدو با 3 گلي که در اين بازي به ثمر رساند شمار گل‌هاي ملي خود را به عدد 47 رساند تا با رکورد پائولتا به عنوان برترين گلزن تاريخ تيم ملي پرتغال برابر شود. او که در بازي رفت 2 تيم در ليسبون نيز تک گل ارغواني‌پوشان را به ثمر رسانده بود، پس از پيروزي تيمش در خانه سوئد تاکيد کرد تنها به صعود تيمش به جام جهاني فکر مي‌کرده و بس.

او اظهار داشت: رکوردها براي شکستن هستند اما براي من ثبت رکورد در اولويت قرار نداشت. مي‌دانستم که پرتغال به من نياز دارد. من نيامده‌ام تا چيزي را به کسي ثابت کنم. تنها تلاش مي‌کنم که کارم را انجام دهم و جواب‌ انتقادها را در زمين بازي بدهم.

رونالدو افزود: من وظيفه‌ام در قبال تيمم انجام دادم. بايد به تيم تبريک گفت. مطمئنا ما دچار مشکلاتي شده بوديم اما سربلند بيرون آمدن از دايره اين مشکلات شيوه تيم‌هاي بزرگ است. زماني که سوئد گل زد ما کمي پسرفت کرديم اما رفته رفته بهتر شديم و بازي قابل‌ قبول‌تري ارائه کرديم.

نبرد تيم ملي پرتغال و سوئد، عرصه‌اي براي رقابت 2 تن از برترين ستاره‌هاي دنياي فوتبال يعني کريستيانو رونالدو و زلاتان ابراهيموويچ بود. ايبرا در بازي برگشت 2 گل زد اما هت‌تريک رونالدو گل‌هاي مهاجم پاري‌سن‌ژرمن را بي‌ثمر گذاشت با اين وجود رونالدو وجود هرگونه رقابت انفرادي با ابراهيموويچ را رد کرد.

او تصريح کرد: من در اين بازي رقابتي با زلاتان نداشتم. او بازيکني فوق‌العاده است و بزرگترين ستاره سوئد اما من براي رقابت با او نيامده‌ بودم. من براي تيمم بازي مي‌کنم.

رونالدوي 28 ساله در پايان بازي سري هم به صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي زد و در آنجا به هم‌تيمي‌هايش تبريک گفت. او نوشت:«همه ما در کنار هم موفق شديم. برزيل در انتظار ما است.»

بازي در استکهلم برابر سوئد يکصد و هشتمين بازي رونالدو براي تيم ملي پرتغال بود. او حالا با رکورد لوئيز فيگو که 127 بازي ملي انجام داده 19 بازي فاصله دارد.
hamid بازدید : 12024 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

با وجود تبديل شدن به برترين گلزن مشترک تاريخ تيم ملي فوتبال پرتغال، ستاره خط حمله رئال مادريد تاکيد کرد براي او مهم‌ترين چيز صعود کشورش به جام جهاني 2014 است.


تيم ملي پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه) به لطف هت تريک کريستيانو رونالدو توانست تيم ملي سوئد را در بازي برگشت مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني 2014 در استکهلم شکست داده تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 4 بر 2 پيروز و راهي جام جهاني شود.

به گزارش تسنيم، رونالدو با 3 گلي که در اين بازي به ثمر رساند شمار گل‌هاي ملي خود را به عدد 47 رساند تا با رکورد پائولتا به عنوان برترين گلزن تاريخ تيم ملي پرتغال برابر شود. او که در بازي رفت 2 تيم در ليسبون نيز تک گل ارغواني‌پوشان را به ثمر رسانده بود، پس از پيروزي تيمش در خانه سوئد تاکيد کرد تنها به صعود تيمش به جام جهاني فکر مي‌کرده و بس.

او اظهار داشت: رکوردها براي شکستن هستند اما براي من ثبت رکورد در اولويت قرار نداشت. مي‌دانستم که پرتغال به من نياز دارد. من نيامده‌ام تا چيزي را به کسي ثابت کنم. تنها تلاش مي‌کنم که کارم را انجام دهم و جواب‌ انتقادها را در زمين بازي بدهم.

رونالدو افزود: من وظيفه‌ام در قبال تيمم انجام دادم. بايد به تيم تبريک گفت. مطمئنا ما دچار مشکلاتي شده بوديم اما سربلند بيرون آمدن از دايره اين مشکلات شيوه تيم‌هاي بزرگ است. زماني که سوئد گل زد ما کمي پسرفت کرديم اما رفته رفته بهتر شديم و بازي قابل‌ قبول‌تري ارائه کرديم.

نبرد تيم ملي پرتغال و سوئد، عرصه‌اي براي رقابت 2 تن از برترين ستاره‌هاي دنياي فوتبال يعني کريستيانو رونالدو و زلاتان ابراهيموويچ بود. ايبرا در بازي برگشت 2 گل زد اما هت‌تريک رونالدو گل‌هاي مهاجم پاري‌سن‌ژرمن را بي‌ثمر گذاشت با اين وجود رونالدو وجود هرگونه رقابت انفرادي با ابراهيموويچ را رد کرد.

او تصريح کرد: من در اين بازي رقابتي با زلاتان نداشتم. او بازيکني فوق‌العاده است و بزرگترين ستاره سوئد اما من براي رقابت با او نيامده‌ بودم. من براي تيمم بازي مي‌کنم.

رونالدوي 28 ساله در پايان بازي سري هم به صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي زد و در آنجا به هم‌تيمي‌هايش تبريک گفت. او نوشت:«همه ما در کنار هم موفق شديم. برزيل در انتظار ما است.»

بازي در استکهلم برابر سوئد يکصد و هشتمين بازي رونالدو براي تيم ملي پرتغال بود. او حالا با رکورد لوئيز فيگو که 127 بازي ملي انجام داده 19 بازي فاصله دارد.
hamid بازدید : 12296 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

ويسنته دل‌بوسکه پس از شکست تيمش برابر آفريقاي‌جنوبي گفت، اين يکي از بدترين بازي‌هاي چند وقت اخير اسپانيا بود.


اسپانيا پس از مدت‌ها با هدايت ويسنته دل بوسکه، در ديداري دوستانه شکست خورد. لاروخا سه‌شنبه شب در ديداري دوستانه به مصاف آفريقاي‌جنوبي رفت که در نهايت با يک گل شکست خورد.

سرمربي تيم ملي اسپانيا پس از اين شکست گفت: بازي برابر آفريقاي جنوبي بدترين بازي اسپانيا در چند وقت اخير بوده است. به نظر من شکست در اين ديدار حق مان بود. بازي را خوب شروع کرديم اما هر چه از بازي گذشت فضاهاي بيشتري را در اختيار تيم حريف قرار داده و به آنها اجازه داديم که خيلي راحت وارد محوطه جريمه‌مان شود. با اين حال تا پايان مسابقه جنگيديم تا بتوانيم گل تساوي را به ثمر برسانيم. به همين دليل نمي‌توانم از طرز تفکر بازيکنانم در اين ديدار خرده بگيرم. آفريقاي جنوبي خيلي بهتر از ما بازي کرد و مستحق پيروزي بود.
hamid بازدید : 12154 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

ويسنته دل‌بوسکه پس از شکست تيمش برابر آفريقاي‌جنوبي گفت، اين يکي از بدترين بازي‌هاي چند وقت اخير اسپانيا بود.


اسپانيا پس از مدت‌ها با هدايت ويسنته دل بوسکه، در ديداري دوستانه شکست خورد. لاروخا سه‌شنبه شب در ديداري دوستانه به مصاف آفريقاي‌جنوبي رفت که در نهايت با يک گل شکست خورد.

سرمربي تيم ملي اسپانيا پس از اين شکست گفت: بازي برابر آفريقاي جنوبي بدترين بازي اسپانيا در چند وقت اخير بوده است. به نظر من شکست در اين ديدار حق مان بود. بازي را خوب شروع کرديم اما هر چه از بازي گذشت فضاهاي بيشتري را در اختيار تيم حريف قرار داده و به آنها اجازه داديم که خيلي راحت وارد محوطه جريمه‌مان شود. با اين حال تا پايان مسابقه جنگيديم تا بتوانيم گل تساوي را به ثمر برسانيم. به همين دليل نمي‌توانم از طرز تفکر بازيکنانم در اين ديدار خرده بگيرم. آفريقاي جنوبي خيلي بهتر از ما بازي کرد و مستحق پيروزي بود.
hamid بازدید : 12245 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

مکزيکي‌ها با شکست نماينده اقيانوسيه به عنوان چهارمين تيم منطقه کونکاکاف جواز صعود به مرحله نهايي جام جهاني 2014 را کسب کردند.


در ادامه بازي‌هاي مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني 2014 صبح امروز (چهارشنبه) تيم ملي مکزيک، تيم چهارم جدول رده‌بندي مرحله انتخابي منطقه آمريکاي شمالي، مرکزي و حوزه درياي کارائيب (کونکاکاف) در بازي برگشت پلي‌آف در خانه نيوزيلند با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي دست پيدا کرد تا با احتساب پيروزي 5 بر يک بازي رفت، در مجموع 2 بازي رفت و برگشت با نتيجه 9 بر 3 نماينده اقيانوسيه را شکست دهد.

در اين بازي 3 گل نخست تيم ملي مکزيک را اوريبه پرالتا در دقايق 14، 29 و 33 و گل چهارم اين تيم را کارلوس آلبرتو پنا در دقيقه 87 به ثمر رساند. پرالتا در بازي رفت نيز 2 گل زده بود. گل‌هاي نيوزيلند را نيز کريس جيمز در دقيقه 80 از روي نقطه پنالتي و روري فالون در دقيقه 84 به ثمر رساندند.

به اين ترتيب تيم ملي مکزيک به عنوان سي و يکمين تيم به جام جهاني صعود کرد. آخرين تيم راه يافته به جام جهاني 2014 نيز بامداد پنج‌شنبه در بازي برگشت پلي‌آف ميان تيم‌‌هاي ملي اروگوئه و اردن مشخص خواهد شد. جدال رفت اين 2 تيم در خانه اردن با نتيجه 5 بر صفر به سود نماينده آمريکاي جنوبي خاتمه پيدا کرده است.
hamid بازدید : 12076 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

مکزيکي‌ها با شکست نماينده اقيانوسيه به عنوان چهارمين تيم منطقه کونکاکاف جواز صعود به مرحله نهايي جام جهاني 2014 را کسب کردند.


در ادامه بازي‌هاي مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني 2014 صبح امروز (چهارشنبه) تيم ملي مکزيک، تيم چهارم جدول رده‌بندي مرحله انتخابي منطقه آمريکاي شمالي، مرکزي و حوزه درياي کارائيب (کونکاکاف) در بازي برگشت پلي‌آف در خانه نيوزيلند با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي دست پيدا کرد تا با احتساب پيروزي 5 بر يک بازي رفت، در مجموع 2 بازي رفت و برگشت با نتيجه 9 بر 3 نماينده اقيانوسيه را شکست دهد.

در اين بازي 3 گل نخست تيم ملي مکزيک را اوريبه پرالتا در دقايق 14، 29 و 33 و گل چهارم اين تيم را کارلوس آلبرتو پنا در دقيقه 87 به ثمر رساند. پرالتا در بازي رفت نيز 2 گل زده بود. گل‌هاي نيوزيلند را نيز کريس جيمز در دقيقه 80 از روي نقطه پنالتي و روري فالون در دقيقه 84 به ثمر رساندند.

به اين ترتيب تيم ملي مکزيک به عنوان سي و يکمين تيم به جام جهاني صعود کرد. آخرين تيم راه يافته به جام جهاني 2014 نيز بامداد پنج‌شنبه در بازي برگشت پلي‌آف ميان تيم‌‌هاي ملي اروگوئه و اردن مشخص خواهد شد. جدال رفت اين 2 تيم در خانه اردن با نتيجه 5 بر صفر به سود نماينده آمريکاي جنوبي خاتمه پيدا کرده است.
hamid بازدید : 12376 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک سابق تيم ملي فوتبال فرانسه دوست ندارد پوگبا را با او مقايسه کنند؛ چرا که معتقد است هافبک يوونتوس بهتر از اوست.


پل پوگبا، هافبک تيم ملي فوتبال فرانسه و يوونتوس در بهترين شرايط خود به سر مي‌برد و بسياري از تيم‌هاي سرشناس اروپايي خواستار جذب او هستند.

بسيار اين بازيکن گينه‌اي تبار را با پاتريک ويرا مقايسه مي‌کنند؛ مقايسه‌اي که خود ويرا آن را قبول ندارد و ظلم به پوگبا مي‌داند.

ويرا، هافبک سابق تيم ملي فوتبال فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه "اکيپ" عنوان کرد: مقايسه پوگبا با من ظلم به اوست چرا که او را فراتر از خود مي‌بينم. او در کارهاي هجومي و کار با توپ بهتر از من است پس نبايد چنين مقايسه‌اي انجام شود.

او افزود: بدون شک در آينده بيشتر از پوگبا خواهيم شنيد. او به يکي از بهترين هافبک‌هاي جهان تبديل خواهد شد. با کساني که لقب ويرا را به پوگبا مي‌دهند، موافق نيستم؛ چرا که او بهتر از من است. استعداد و مهارت او خيلي خوب است. پوگبا در گلزني هم خوب ظاهر مي‌شود و انتظار دارم در آينده بيشتر از او بشنوم.
hamid بازدید : 12158 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک سابق تيم ملي فوتبال فرانسه دوست ندارد پوگبا را با او مقايسه کنند؛ چرا که معتقد است هافبک يوونتوس بهتر از اوست.


پل پوگبا، هافبک تيم ملي فوتبال فرانسه و يوونتوس در بهترين شرايط خود به سر مي‌برد و بسياري از تيم‌هاي سرشناس اروپايي خواستار جذب او هستند.

بسيار اين بازيکن گينه‌اي تبار را با پاتريک ويرا مقايسه مي‌کنند؛ مقايسه‌اي که خود ويرا آن را قبول ندارد و ظلم به پوگبا مي‌داند.

ويرا، هافبک سابق تيم ملي فوتبال فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه "اکيپ" عنوان کرد: مقايسه پوگبا با من ظلم به اوست چرا که او را فراتر از خود مي‌بينم. او در کارهاي هجومي و کار با توپ بهتر از من است پس نبايد چنين مقايسه‌اي انجام شود.

او افزود: بدون شک در آينده بيشتر از پوگبا خواهيم شنيد. او به يکي از بهترين هافبک‌هاي جهان تبديل خواهد شد. با کساني که لقب ويرا را به پوگبا مي‌دهند، موافق نيستم؛ چرا که او بهتر از من است. استعداد و مهارت او خيلي خوب است. پوگبا در گلزني هم خوب ظاهر مي‌شود و انتظار دارم در آينده بيشتر از او بشنوم.
hamid بازدید : 12265 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

برنامه‌هاي آموزشي کانون مربيان‎ تا پايان سال جاري اعلام شد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي کانون مربيان فوتبال ايران، سعيد ناصري درباره برنامه‌هاي آموزشي کانون مربيان فوتبال ايران گفت: با توجه به تصميمات هيئت‌مديره، برنامه‌هاي ويژه‌اي با حمايت و نظارت مجيد جلالي، رئيس کانون مربيان و جلال چراغپور، رئيس کميته آموزش براي ماه‌هاي پيش رو تا پايان سال جاري در نظر گرفته شده است که اميدواريم با برگزاري اين دوره ها و پيگيري برنامه ها خدمات درخوري به جامعه مربيان ارائه دهيم.

برگزاري دوره ي آموزشي زبان تخصصي فوتبال

با توجه به نياز مربيان در حوزه زبان تخصصي فوتبال، اين دوره شامل 10 هفته آموزش غيرحضوري از طريق وب سايت کانون مربيان و آموزش حضوري در پايان 10 هفته است.

برگزاري دوره آموزشي آشنايي با قوانين فوتبال

کانون مربيان فوتبال با هدف تعميم و اشاعه قوانين روز فوتبال دنيا قصد دارد با برگزاري دوره‌هاي آموزشي باعث ارتقاء سطح معلومات خانواده فوتبال در اين حوزه شود. در اين راستا پس از چاپ کتاب فوتبال شناسي توسط آقايان عزيزالله محمدي و دکتر مهدي محمودي، کميته آموزش کانون مربيان از اين دو دعوت به همکاري نمود و به زودي دوره هاي آموزشي کانون مربيان فوتبال براي کليه خانواده فوتبال به صورت ترميک آغاز خواهد گرديد. ضمنا کانون مربيان فوتبال آمادگي خود را براي همکاري با همه صاحب نظران اين حوزه و حوزه هاي مرتبط مانند اقتصاد و بازاريابي در ورزش و حوزه هاي مشابه اعلام مي‌نمايد.

برگزاري تورهاي آموزشي يک روزه

اين برنامه که با همکاري انجمن گردشگري ورزشي، باشگاه‌ها و اتحاديه باشگاههاي فوتبال و با هدف آموزش مباحث استانداردسازي باشگاه‌ها، آشنايي بيشتربا ساختار و امکانات باشگاه‌هاي ورزشي، فدراسيون فوتبال و حتي نشريات ورزشي صورت خواهد گرفت.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي در استان‌ها

کميته آموزش کانون مربيان فوتبال با همکاري معاونت استان‌هاي اين کانون قصد دارد پس از اعلام نياز مربيان فوتبال شهرستان‌ها، متناسب با درخواست آموزشي مربيان اقدام به برگزاري دوره هاي توجيهي دو روزه نمايد.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي، ويژه بانوان

بر اساس مصوبه هيئت‌مديره کانون مربيان، دوره‌هاي آموزشي ويژه‌اي با همکاري کميته بانوان و کميته آموزش براي بانوان در نظر گرفته شده است که در اين خصوص منتظر زمان و محتواي آموزشي توسط کميته بانوان هستيم.

پيگيري مباحث مالياتي و حقوقي مربيان

از چند هفته پيش نشست‌هايي با هدف ساماندهي مباحث مالياتي مربيان آغاز گرديده و در اين خصوص فراخوان مالياتي نيز در مطبوعات منتشر گرديد. در خصوص مباحث حقوقي و مشکلات مربيان با باشگاه‌ها نيز رايزني‌هايي آغاز شده که احتمالا بزودي نشستي با مربيان در خصوص اين مسائل برگزار خواهد گرديد.
hamid بازدید : 12255 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

برنامه‌هاي آموزشي کانون مربيان‎ تا پايان سال جاري اعلام شد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي کانون مربيان فوتبال ايران، سعيد ناصري درباره برنامه‌هاي آموزشي کانون مربيان فوتبال ايران گفت: با توجه به تصميمات هيئت‌مديره، برنامه‌هاي ويژه‌اي با حمايت و نظارت مجيد جلالي، رئيس کانون مربيان و جلال چراغپور، رئيس کميته آموزش براي ماه‌هاي پيش رو تا پايان سال جاري در نظر گرفته شده است که اميدواريم با برگزاري اين دوره ها و پيگيري برنامه ها خدمات درخوري به جامعه مربيان ارائه دهيم.

برگزاري دوره ي آموزشي زبان تخصصي فوتبال

با توجه به نياز مربيان در حوزه زبان تخصصي فوتبال، اين دوره شامل 10 هفته آموزش غيرحضوري از طريق وب سايت کانون مربيان و آموزش حضوري در پايان 10 هفته است.

برگزاري دوره آموزشي آشنايي با قوانين فوتبال

کانون مربيان فوتبال با هدف تعميم و اشاعه قوانين روز فوتبال دنيا قصد دارد با برگزاري دوره‌هاي آموزشي باعث ارتقاء سطح معلومات خانواده فوتبال در اين حوزه شود. در اين راستا پس از چاپ کتاب فوتبال شناسي توسط آقايان عزيزالله محمدي و دکتر مهدي محمودي، کميته آموزش کانون مربيان از اين دو دعوت به همکاري نمود و به زودي دوره هاي آموزشي کانون مربيان فوتبال براي کليه خانواده فوتبال به صورت ترميک آغاز خواهد گرديد. ضمنا کانون مربيان فوتبال آمادگي خود را براي همکاري با همه صاحب نظران اين حوزه و حوزه هاي مرتبط مانند اقتصاد و بازاريابي در ورزش و حوزه هاي مشابه اعلام مي‌نمايد.

برگزاري تورهاي آموزشي يک روزه

اين برنامه که با همکاري انجمن گردشگري ورزشي، باشگاه‌ها و اتحاديه باشگاههاي فوتبال و با هدف آموزش مباحث استانداردسازي باشگاه‌ها، آشنايي بيشتربا ساختار و امکانات باشگاه‌هاي ورزشي، فدراسيون فوتبال و حتي نشريات ورزشي صورت خواهد گرفت.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي در استان‌ها

کميته آموزش کانون مربيان فوتبال با همکاري معاونت استان‌هاي اين کانون قصد دارد پس از اعلام نياز مربيان فوتبال شهرستان‌ها، متناسب با درخواست آموزشي مربيان اقدام به برگزاري دوره هاي توجيهي دو روزه نمايد.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي، ويژه بانوان

بر اساس مصوبه هيئت‌مديره کانون مربيان، دوره‌هاي آموزشي ويژه‌اي با همکاري کميته بانوان و کميته آموزش براي بانوان در نظر گرفته شده است که در اين خصوص منتظر زمان و محتواي آموزشي توسط کميته بانوان هستيم.

پيگيري مباحث مالياتي و حقوقي مربيان

از چند هفته پيش نشست‌هايي با هدف ساماندهي مباحث مالياتي مربيان آغاز گرديده و در اين خصوص فراخوان مالياتي نيز در مطبوعات منتشر گرديد. در خصوص مباحث حقوقي و مشکلات مربيان با باشگاه‌ها نيز رايزني‌هايي آغاز شده که احتمالا بزودي نشستي با مربيان در خصوص اين مسائل برگزار خواهد گرديد.
hamid بازدید : 12205 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

اسامي بازيکنان ميلان براي بازي با پرسپوليس اعلام شد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس،تيم ستارگان ميلان نفرات اعزامي خود براي ديدار مقابل پرسپوليس را روز گذشته رسما اعلام کرد. تيم ستارگان ميلان متشکل از 17 بازيکن و يک مربي و 8 همراه(دو نفر از مديران شرکت ميران و مديران باشگاه آث ميلان و پشتيباني تيم ستارگان ميلان) چهارشنبه شب وارد ايران خواهد شد. ليست اسامي تيم ستارگان ميلان به اين شرح اعلام مي گردد.




توضيح: تعداد بازي در ميلان دربرگيرنده تمامي بازي هاي اين نفرات در آث ميلان در رقابت هاي باشگاهي(سريA ، جام حذفي و جام يوفا) مي باشد. در جدول بازي هاي سري A به مجموع بازي هاي اين نفرات در سري A ايتاليا اشاره شده و دربرگيرنده بازي هاي آنها در ميلان و ساير تيم هاي ايتاليايي در سري A مي باشد. همه نفرات اعزامي به جز زوونيمير بوبان و ابراهيم با ايتاليايي هستند و بوبان و با بازي هاي ملي خود را در تيم هاي ملي کرواسي و فرانسه انجام داده اند.

همچنين اسامي همراهان تيم ميلان به شرح ذيل مي باشد:

مديران آث ميلان و همراهان تيم ستارگان ميلان:

مائورو تاولا(مدير روابط بين الملل باشگاه آث ميلان)

فلاويو فاره

الساندرو اسپاگنولو

دوناتو آلبانثه

جوليانو جيورگيتي

و آلدو روسو
hamid بازدید : 12235 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

اسامي بازيکنان ميلان براي بازي با پرسپوليس اعلام شد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس،تيم ستارگان ميلان نفرات اعزامي خود براي ديدار مقابل پرسپوليس را روز گذشته رسما اعلام کرد. تيم ستارگان ميلان متشکل از 17 بازيکن و يک مربي و 8 همراه(دو نفر از مديران شرکت ميران و مديران باشگاه آث ميلان و پشتيباني تيم ستارگان ميلان) چهارشنبه شب وارد ايران خواهد شد. ليست اسامي تيم ستارگان ميلان به اين شرح اعلام مي گردد.




توضيح: تعداد بازي در ميلان دربرگيرنده تمامي بازي هاي اين نفرات در آث ميلان در رقابت هاي باشگاهي(سريA ، جام حذفي و جام يوفا) مي باشد. در جدول بازي هاي سري A به مجموع بازي هاي اين نفرات در سري A ايتاليا اشاره شده و دربرگيرنده بازي هاي آنها در ميلان و ساير تيم هاي ايتاليايي در سري A مي باشد. همه نفرات اعزامي به جز زوونيمير بوبان و ابراهيم با ايتاليايي هستند و بوبان و با بازي هاي ملي خود را در تيم هاي ملي کرواسي و فرانسه انجام داده اند.

همچنين اسامي همراهان تيم ميلان به شرح ذيل مي باشد:

مديران آث ميلان و همراهان تيم ستارگان ميلان:

مائورو تاولا(مدير روابط بين الملل باشگاه آث ميلان)

فلاويو فاره

الساندرو اسپاگنولو

دوناتو آلبانثه

جوليانو جيورگيتي

و آلدو روسو
hamid بازدید : 12324 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي انگليس پس از قبول شکست خانگي برابر ژرمن‌ها به کيفيت بهتر بازي حريف اعتراف کرد.


تيم ملي انگليس شب گذشته (سه‌شنبه) در ديداري دوستانه در ورزشگاه ومبلي لندن به مصاف تيم ملي آلمان رفت و اين بازي را با نتيجه يک بر صفر به ميهمان خود واگذار کرد. تک گل اين بازي را پر مرته‌ساکر، مدافع و کاپيتان ژرمن‌ها در فرصتي که مدافعان انگليسي با غفلت خود در اختيارش قرار دادند با يک ضربه سر به ثمر رساند.

به گزارش تسنيم، به همين سبب روي هاجسون در پايان بازي از عملکرد خط دفاع خود که فيل جاگيلکا و کريس اسمالينگ در قلب آن قرار داشتند، انتقاد کرد. هاجسون که شاگردانش چند روز پيش نيز در خانه با نتيجه 2 بر صفر به شيلي باخته بودند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مي‌دانستيم که کرنرها براي‌مان معضل خواهند شد به خصوص که حضور مرته‌ساکر با قامت بلندش ما را به دردسر مي‌انداخت. متاسفانه ما در نبردهاي هوايي عملکرد جالبي نداشتيم.

هاجسون با رد اين موضوع که قلب خط دفاع به عنوان نقطه قوت سنتي تيم ملي انگليس با جدايي جان تري و ريو فرديناند از «سه شير» تضعيف شده است، افزود: من فکرمي‌کنم گري کاهيل و فيل جاگيلکا در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 خوب کار کردند. به نظرم کريس اسمالينگ هم خوب بازي کرد و تصور نمي‌کنم که از نظر نظم و سازماندهي ضعف داشتيم.

سرمربي انگليس تصريح کرد: من کيفيتي را که انتظار داشتم در بازي‌ تيمم ببينم، نديدم و متاسفانه از موقعيت‌هايي که به دست آورديم، استفاده نکرديم. با اين حال نمي‌توانم تلاشي که بازيکنانم به خرج دادند را زير سوال ببرم و فکر نمي‌کنم که در مقاطعي از بازي مقهور قدرت آلمان شده باشيم. البته کيفيت بازي اين تيم در پاسکاري و ضربات تمام کننده‌ مشخصا برتر از ما بود.
hamid بازدید : 12160 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي انگليس پس از قبول شکست خانگي برابر ژرمن‌ها به کيفيت بهتر بازي حريف اعتراف کرد.


تيم ملي انگليس شب گذشته (سه‌شنبه) در ديداري دوستانه در ورزشگاه ومبلي لندن به مصاف تيم ملي آلمان رفت و اين بازي را با نتيجه يک بر صفر به ميهمان خود واگذار کرد. تک گل اين بازي را پر مرته‌ساکر، مدافع و کاپيتان ژرمن‌ها در فرصتي که مدافعان انگليسي با غفلت خود در اختيارش قرار دادند با يک ضربه سر به ثمر رساند.

به گزارش تسنيم، به همين سبب روي هاجسون در پايان بازي از عملکرد خط دفاع خود که فيل جاگيلکا و کريس اسمالينگ در قلب آن قرار داشتند، انتقاد کرد. هاجسون که شاگردانش چند روز پيش نيز در خانه با نتيجه 2 بر صفر به شيلي باخته بودند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مي‌دانستيم که کرنرها براي‌مان معضل خواهند شد به خصوص که حضور مرته‌ساکر با قامت بلندش ما را به دردسر مي‌انداخت. متاسفانه ما در نبردهاي هوايي عملکرد جالبي نداشتيم.

هاجسون با رد اين موضوع که قلب خط دفاع به عنوان نقطه قوت سنتي تيم ملي انگليس با جدايي جان تري و ريو فرديناند از «سه شير» تضعيف شده است، افزود: من فکرمي‌کنم گري کاهيل و فيل جاگيلکا در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 خوب کار کردند. به نظرم کريس اسمالينگ هم خوب بازي کرد و تصور نمي‌کنم که از نظر نظم و سازماندهي ضعف داشتيم.

سرمربي انگليس تصريح کرد: من کيفيتي را که انتظار داشتم در بازي‌ تيمم ببينم، نديدم و متاسفانه از موقعيت‌هايي که به دست آورديم، استفاده نکرديم. با اين حال نمي‌توانم تلاشي که بازيکنانم به خرج دادند را زير سوال ببرم و فکر نمي‌کنم که در مقاطعي از بازي مقهور قدرت آلمان شده باشيم. البته کيفيت بازي اين تيم در پاسکاري و ضربات تمام کننده‌ مشخصا برتر از ما بود.
hamid بازدید : 12275 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

رضا محمدي از تيم فوتبال پرسپوليس جدا شد.


رضا محمدي دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به حضور 4 دروازه‌بان در جمع سرخپوشان از اين تيم جدا شد.

به گزارش فارس،محمدي با مسئولان نفت وارد مذاکره شده و به توافقات اوليه نيز براي عقد قرارداد رسيده است.

گفتني است وي در گفت‌وگويي اعلام کرد، فعلا تمايلي براي مصاحبه کردن ندارد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 1,103