loading...
پرسپولیسی
hamid بازدید : 130582 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

ميلاد ايراني بازيکن تيم دي استراداي اسلواکي که براي تعطيلات به ايران آمده خيلي اميدوار است بتواند خودش را به جمع ملي پوشان برساند.


 مصاحبه ايراني را با سايت گل بخوانيد.

اوضاع و احوال؟

خدا را شکر در تعطيلي نيم فصل هستم و به ايران آمدم تا با خانواده ام ديداري داشته باشم.همه چيز خوب است و سعي مي کنم در همين مدتي هم که در ايران هستم با تمريناتي که انجام مي دهم بدن خودم را آماده نگه دارم.

ليگ اسلواکي؟

به مراتب فوتبال بازي کردن در اروپا از ايران سخت تر است اين را من نمي گويم همه کارشناسان اين را تاييد مي کنند.اما در رابطه با فوتبال اسلواکي بايد بگويم که اين ليگ خيلي فيزيکي است و کلاً فوتبال در شرق اروپا قدرتي است.

دي استرادا؟

تيم خيلي خوبي است از نظر تماشاگر چرا که در هر بازي خانگي ما 30هزار نفر حضور دارند و اين خيلي براي ما خوب است حتي در بازي هاي خارج از خانه هم ما هوادار داريم اما خب در جدول شرايط خيلي خوبي نداريم که آن هم دليل مشخصي دارد.

علت خاصي دارد؟

ما در ابتداي فصل تيم را براي رسيدن به جام باشگپاه هاي اروپا بستيم و قرار بود يک اسپانسر خوب هم داشته باشيم اما اين اتفاق نيفتاد و اسپانسر تيم به تعهداتش عمل نکرد وهمين شد که نتوانستيم آن طور که بايد و. شايد نتيجه بگيريم. البته مديريت تيم خيلي براي موفقيت ما زحمت مي کشند اما دکتر محسني هم تنهاست و نمي تواند يک تنه همه کار ها را جور کند اما تا همين جا هم بد نبوديم و ايشان زحمت زيادي براي ما کشيده است.

بازگشت به ايران؟

من در همين سيزن چند پيشنهاد داشتم از ايران اما صلاح نبود در اين شرايط به ايران بيايم و ترجيح دادم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم.

چرا صلاح نبود؟

من هدف هاي بزرگي دارم و براي همين به اروپا آمدم آقاي کي روش خيلي به فوتباليستهاي جوان انگيزه داده است به خصوص به ما که در اروپا بازي مي کنيم براي همين تلاشم را مي کنم تا نظر ايشان را جلب کنم.

جام جهاني؟

چرا که نه من هنم اين شانس را دارم همانطور که مي بينيد از ليگ آمريکا هم بازيکن به تيم ملي دعوت شده است پس من هم مي توانم اين شانس را داشته باشم تلاشم را مي کنم و خدا را چه ديديد شايد من هم به برزيل رسيدم.

پرسپوليس؟

تمام خاطرات من اين تيم بزرگ ايراني است،بايد بگويم من افتخار مي کنم که در تمامي رده هاي پايه اين تيم بازي کرده ام و اميدوارم روزي به اين تيم برگردم.

زندگي در اسلواکي؟

اينجا آرامش حرف اول را مي زند تفريح من تمرين است و در بهترين شرايط به استخر و سونا مي روم من فقط تمرين مي کنم و از زندگي هم در اينجا لذت مي برم اينجا همه من را با نام خانواد گي ام ايراني صدا مي زنند که خيلي مرا خوشحال مي کند که نام ايران بر سر زبان ها افتاده است.

حرف آخر؟

از پدر و مادرم بي نهايت متشکرم پدرم هميشه پشت من بوده و مادرم هميشه مرا درک کرده است آنها خيلي به من کمک کرده اند و اگر کمک آنها نبود من هيچوقت به اينجا نمي رسيدم از همين جا دست آنها را مي بوسم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 1,109